در هم

جوک.ترول

در هم

جوک.ترول

جوک

لذت بردن یعنی اینکه بری مهمونی، دخترشون برات شربت بیاره

آروم بگی :خودتون درست کردین؟؟ اونم با عشوه بگه : بله نوش جان

تو بگی : پس نمی خورم ، مرسی !


****


پسر داییم تو کنکور صد تا مونده به آخر شده

بعد داییم شیرینی گرفته پخش می کنه !

به داییم می گم  : چرا خوشحالی حالا ؟

می گه : آخه فک نمی کردم صد نفر از این خنگ تر تو دنیا باشن !


په نه په


به مخاطب خاصم می گم دوستت دارم
میگه با منی؟؟؟؟؟؟

په نه په با پسر همسایه بودم روم نشد گفتم تو بهش بگی


****



رفتم سرِ خاکِ مادربزرگم دارم با یه تیکه سنگ کوچولو میزنم به سنگِ قبرش
خانومه اومده میگه می خوای فاتحه بخونی؟
میگم پ ن پ کلید نیاوردم موندم پشتِ در

دلگیرم

گآهی دِلــَت نــِمیخوآهــَد . . .


دیــروز رآ بِه یآد بــیآوَری . . .


اَنگــیزه ای بــَرایِ فــَردآ هـَم نــَدآری . . .!!!


وَ حآل هــَم کِه . . .


گآهی فــَقــَط دِلــَت میخوآهــَد . . .


زآنوهایــَت را تــَنگ دَر آغوش بــِگیری . . .


وَ گوشــِه ای اَز گوشــِه تــَرین جایی کِه می شــِنآسی بــِنـِشینی

گآهی دِلگــیری . . .


شآیــَد اَز خودَت

جوک

ﺧﺏ ﻭﻟﻨﺘﺎﯾﻦ ﮐﻮﻓﺘﯽ ﺍﻡ ﺗﻤﻮﻡ ﺷﺪ

ﺑﺮﯾﻢ ﺳﺮﺍﻍ ﭼﻬﺎﺭﺷﻨﺒﻪ ﺳﻮﺭﯼ {-18-}

 ﯾﻪ ﺩﻭﺱ دخترم ﻧﺪﺍﺭﯾﻢ ﭼﻬﺎﺭﺷﻨﺒﻪ ﺳﻮﺭﯼ ﺁﺗﯿﺸﺶ ﺑﺰﻧﯿﻢ  :| :|



*****


بچه 10 ساله آیفون فایو اس دستشه ... !

خدا شاهده من هم سن این بودم تنها خواسته م از خانواده م این بود وقتی خیار پوست میکنن منو صدا کنن پوست خیارا رو بخورم :|

مورد داشتیم

ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ  دختره ﺑﺎ ﺷﻠﻮﺍﺭﮎ  ﺭﻓﺘﻪ ﺗﻮ باغچه ﺧﻮﻧﺸﻮﻥ ﻋﮑﺲ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﻧﻮﺷﺘﻪ :
.
.
"ﺗﺮﮐﯿﻪ 2014"

****


مورد داشتیم پسر 13 ساله توی پروفایلش زده :دیگه فقط من موندم و سیگارم دیگه هیشکیو ندارم...

آخه تو باید بنویسی دیگه من موندم و هیشکی نیس پوشکمو عوض کنه :)))


جوک

عاقا
به نظر من با گرونیه اجیل
امسال بجا اجیل پولشو به مهمونا بدیم بهتره
کلاسشم بیشتره!
چاقم نمیشن

****
زنگ زدم پشتیبانی میگم :چرا سرعت اینترنتم کم شده؟
میگه :چون کندی سرعت دارین!
گفتم اجرت با سید الشهدا خیالم راحت شد، یه خانواده از نگرانی در اوردی! پس دلیلش اینه! البته خودمم شک کرده بودم!
{-15-}{-15-}{-15-}

جوک

ﭘﺸﺖ ﯾﻪ ﭘﻮﺭﺷﻪ ﺑﺸﯿﻦ ﺑﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﻣﺮﺩﻡ ﻣﺘﻠﮏ ﺑﻨﺪﺍﺯﯼ
ﻣﯿﺸﯽ ﺑﭽﻪ ﺑﺎ ﻧﻤﮏ!!!
ﺣﺎﻻ ﭘﺸﺖ ﭘﺮﺍﯾﺪ ﺑﺸﯿﻦ ﻫﻤﻮﻥ ﻣﺘﻠﮑﻮ ﺑﻨﺪﺍﺯ
ﻣﯿﺸﯽ ﯾﻪ ﺁﺩﻡ ﺍﻻﻑِ ﻭﻟﮕﺮﺩِ ﺑﯽ ﺷﺨﺼﯿﺖِ ﺑﯽ ﻧﺎﻣﻮﺱِ
ﮐﭽﻞ....{-15-}

****

اعتراف میکنم بچه که بودم رفتم تو توالت آب خوردم، مامانم با همون شیلنلگ کتکم زد، اصن یه وضی شدا{-38-}

درس خواندن

درس خواندن چیست؟
بهترین قرص خواب آور و آرامش بخش که با خواندن یک خط کاملا گیج شده و به خوابی عمیق فرو می روید...!

بعضی وقتها



http://axgig.com/images/71046098396063318649.jpg



کل دنیـــآ رآ هـــم کـــه دآشتــه بآشــی .


بــآز هــــم دلتــــ میخــوآهــــد


بعضــی وقتهــــآ . . . فقـــط بـعـضــی وقتهـــآ


بـــرآی یـکــــ لحظــــه هـــم کـــه شـــده


همــــه دنیـــآی یـکــــ نفــــر بآشــی

بعضیا

بـﻌـﻀﻴـﺎ ﻣـثل ﺗــــــﻮﺍﻟـﺖ ﻋـــــﻤﻮﻣـﻴﻦ !
.
.
.
.
.
.
.
.
البته نمیدونم شایدم مثل حموم باشن یا اصن مثل هیچی نباشن
در کل من باید اطلاع رسانی میکردم
:|