در هم

جوک.ترول

در هم

جوک.ترول

جوک

نشسته بودم یهو مامانم از آشپزخونه اومد بی مقدمه شروع کرد درباره فلفل صحبت کردن که

: میدونستی فلفل لاغر میکنه و ضد سرطانه ؟ بعد نشست دو ساعت از خاطرات گذشتش و غذاهای خوشمزه و پر فلفل عمه اش حرف زد …
آخرش معلوم شد فلفل از دستش در رفته ، ریخته تو شام !!!
ینی همچین مامان توجیه کننده ای دارم من !

 

****


به بابام میگم دلم گرفته
میگه : چاه باز کن تو کابینته
ینی محبت تو خانواده ی ما موج میزنه
اونم از نوع مکزیکی

****

پسرداییم معدلش شد 19.52 دو روزه رفته تو اتاق درو رو خودش بسته اس ام اس خنده دار جدید بهمن 91

من همسن این بودم 11 میشدم تا خونه با کیف رو پایی میزدم…


****

جوک جدید

سلامتی اون پسرای فداکاری که بجای یه دختر
باهزار تا دختر دوست میشن تا دخترای بیشتری رو از تنهایی در بیارن
.
.
.
.
.
واقعا چه آدمای فدا کاری هستن این پسرا

اصن اشــــــــک تو چشام جم شد...
****

خدایا میشه امشب بخوابم صبح بیدار نشم 

ظهر بیدار شم 
چیه ؟
انتظار داشتی بمیرم ؟
خودت بمیری کثافططط
مگه جای تور تنگ کردم ؟! :|

****

قدیما تا به یه دختر میگفتی: سلام

جواب مـیـداد:سلام و کوووفت !

اما الان تا به یه دختر میگی : سلام

سریع میگه: خـُب اسم بچمونو چی بزاریم عزیزم ؟؟؟!

 اصن در این حد
:|

جوک

عاشق اون لحظه م که دوست دخترت داره گریه میکنه؛
میاریش تو بغلت،
دست میکنی تو موهاش،
اون دستتم دور کمرش.آروم بهش میگی غصه نخور، بیا اینو بخور......... خیلی بی تربیتین... :|منظورش لیوان آب بوده؛ کنارشون رو میز


جوک

ﮊﺍﭘﻦ ﻳﮏ ﺩﺳﺗﮕﺎﻩ ﺧﻴﻠﻲ ﭘﻴﺸﺮﻓﺘﻪ ﻣﻴﺴﺎﺯﻩ ﮐﻪ ﺩﺯﺩﻫﺎ ﺭو
ﻣﻴﮕﻴﺮﻩ ، ﺑﺮﺍﻱ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﻣﻴﮕﻦ ﺑﺎﻳﺪ ﺗﻮ ﭼﻨﺪﺗﺎ ﮐﺸﻮﺭ
ﺍﻣﺘﺤﺎﻧﺶ ﮐﻨﻴﻢ !
ﻣﻴﺒﺮﻧﺶ ﺁﻣﺮﻳﮑﺎ ﻣﺪﺕ ﻳﮏ ﺳﺎﻋﺖ ﻫﻔﺖ ﺗﺎ ﺩﺯﺩ ﻣﻴﮕﻴﺮﻩ .
ﻣﻴﺒﺮﻧﺶ ﺍﺳﺘﺮﺍﻟﻴﺎ ﻣﺪﺕ ﺩﻭ ﺳﺎﻋﺖ ﺩﻩ ﺗﺎ ﺩﺯﺩ ﻣﻴﮕﻴﺮﻩ .
ﻣﻴﺒﺮﻧﺶ ﮐﺎﻧﺎﺩﺍ ﻣﺪﺕ ﻳﮏ ﺳﺎﻋﺖ ﻫﺸﺖ ﺗﺎ ﺩﺯﺩ ﻣﻴﮕﻴﺮﻩ .
ﻣﻴﺒﺮﻧﺶ ایران ﺗﻮ ﻣﺪﺕ ﺩﻩ ﺩﻗﻴﻘﻪ ﺧﻮﺩ ﺩﺳﺘﮕﺎﻩ ﺭﻭ
ﻣﻴﺪﺯﺩﻥ :|

حواستون باشه

پسرا حواسشون باشه{-141-}
192f00ea4a5c49d6f38b3ed3ceafddd3-425

احساسات

◆ یَقـِـﮧ ے {!!! اِحســآســـآتـــــــــ !!!} روُ بگیــــرے ►

◆ بزَنـے تــُــو ///گـــُوشِشـــ/// ►

◆ بـآ تـــَـمـآمـ< قُـבرَتـــــ > سَرش בآב بـزَنے بگے : ►

◆ خـــــــَــــفِـﮧ شُو בیگِـﮧ بَسِـﮧ ) ►

◆ تـــآ اَلآטּ ـهــَ ـــــــر چــــــے ڪِشیـבَمـ ►

◆ بـﮧ خـــآطـِر تــــُــــــو بــُوבه . . . .) 


جوک

دخترا تا حالا دقت کردین 261818_39.gif

.

.

.

.

پسرا فقط 3 ثانیه طول میکشه تا عاشق بشن...؟!

.

.

.

.

ثانیه اول : اوووووف نیگاش کن ... عجب دافیه لامصب...! 288318_38.gif

ثانیه دوم : صداشم که بامزه ست بیشرف! 133818_64.gif

ثانیه سوم : من عاشقش شدم!! 308118_22.gif

.

.

.

.

.


به درک...

サイコー のデコメ絵文字برای خــــ✘ــــودت زندگی کن و لذت ببر ...サイコー のデコメ絵文字
 
به جهنم که رفــــــ★ــــــت ، بی لیـــــდــــاقت بود

کسی که تو را دوست داشته باشد ، با تو میماند

برای داشتنت میجنگـــــ۞ـــــد

اما اگر دوستت نداشته باشد به هر بهانه ای مـــ✿ــــیرود

رفت؟ ؟ ؟
サイコー のデコメ絵文字به درکــــــــஜــــــــ....!サイコー のデコメ絵文字

جوک

مغزم علاوه بر اینکه دیگه جواب نمیده
.
.
.
.
.
تازگیا سوالم میپرسه!!  :| :|
بی مزه ام خودتی

****

یکی ﺍﺯ ﻫﻤﻮﻃﻨﺎﻥِ ﻋﺰﯾﺰ ﻭ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻨﯽ ﺗﻮ ﭘﯿﺞِ ﻧﺎﺳــــﺎ ﮐﺎﻣﻨﺖ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ :

ﺩﺍﺩﺍﺵ ﺳﻔﯿﻨﻪ ﯼ ﺩﺳﺖِ ﺩﻭﻣﻪ ﺗﻤﯿﺰِ 89-88 ﺳﺮﺍﻍ نداری ؟ :| :|
این یکی دیگه حق داری... بی مزه بود

سبد کالا

من دارم میرم توو صف سبدکالا...

اگر برنگشتم به بچه هام بگین باباتون یه مرد بود

****
بابام از بس که به این سبدکالا پیام داده امروز براش جواب اومده :

هموطن گرامی پدرمون رو درآوردی :|

به شما سبد کالا تعلق نگرفته ؛نمیگیره  ، بس کن دیگه

خدا شاهده اگه یکبار دیگه به 5000499 پیامک بزنی

یارانه 45500 تومانی شماهم قطع خواهدشد !! :| :| :|