در هم

جوک.ترول

در هم

جوک.ترول

جوک جدید

واکنش دختر ها بعد از مشاهده ی میمون بالای درخت :

- وای اون میمون رو ببین سارا .... ای جوووونم چه نازه ...

  آره .... خیلی بامزه و جیگره بذار یه عکس ازش بگیرم 8.gif

.

.

.

.

حالا واکنش پسر ها بعد از مشاهده ی میمون بالای درخت :

- هوی ممد  بابات واسه چی بالای درخته ؟ :|

منتظر عمته :|

= )))))



****


این همسایمون هم فکر کنم دیوونه شده ها ...

ساعت دو نصف شب هی با مشت میکوبید تو دیوار !

حالا خوبه من بیدار بودم و داشتم شیپور میزدم ...

وگرنه میرفتم لهش میکردم !

البته بابامم بیدار بود و داشت با مته دیوار رو سوراخ میکرد :)))


****

رفتم عابربانک نوشت زبان خود را وارد کنید...
 به هزار زحمت تونستم از اونجا که کارت رو وارد میکنن زبونم رو داخل کنم!!
زبونم رو برق گرفت...
خواستم بگم رفقا گول این حرفهارو نخورید...
دروغه:|


نظرات 1 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 10:22 http://sooskesiah.blogsky.com

خخخخخخخ خیلی جالب بودن!!!!

مرسی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.